System wspierania napraw “HELPDESK”

Witamy. Właśnie wprowadziliśmy dla ułatwienia kontaktu z klientami serwis “helpdesk” Dostępny jest pod adresem:

https://inforad.pl/glpi/

 

Każdy klient dostaje swój login i hasło – może sprawdzić jaki posiada sprzęt zakupiony u nas. Ostatnie naprawy, wizyty serwisowe. Może zadać pytania dotyczące łączności radiowej. Cała historia jest archiwizowana i przechowywana na serwerze. Można sprawdzić parametry swojego radiotelefonu: częstotliwość, wersje oprogramowania, listę kanałów. Zapraszamy do skorzystania. Jeżeli ktoś nie ma jeszcze loginu to prosimy o kontakt pod mailem: [email protected]

 

Mamy nadzieję że system HELPDESK rozwiąże problemy z datą przyjazdu, terminem naprawy, informacją o gwarancji. Dzięki temu systemowi będziemy mogli jeszcze bardziej profesjonalnie podchodzić do zagadnień radiokomunikacji.

 

Pozdrawiamy

Zespół INFORAD.PL

Udostępnij ten wpis