System wspierania napraw „HELPDESK”

System wspierania napraw „HELPDESK”

Witamy. Właśnie wprowadziliśmy dla ułatwienia kontaktu z klientami serwis „helpdesk” Dostępny jest pod adresem:

https://inforad.pl/glpi/

 

Każdy klient dostaje swój login i hasło – może sprawdzić jaki posiada sprzęt zakupiony u nas. Ostatnie naprawy, wizyty serwisowe. Może zadać pytania dotyczące łączności radiowej. Cała historia jest archiwizowana i przechowywana na serwerze. Można sprawdzić parametry swojego radiotelefonu: częstotliwość, wersje oprogramowania, listę kanałów. Zapraszamy do skorzystania. Jeżeli ktoś nie ma jeszcze loginu to prosimy o kontakt pod mailem: biuro@inforad.pl

 

Mamy nadzieję że system HELPDESK rozwiąże problemy z datą przyjazdu, terminem naprawy, informacją o gwarancji. Dzięki temu systemowi będziemy mogli jeszcze bardziej profesjonalnie podchodzić do zagadnień radiokomunikacji.

 

Pozdrawiamy

Zespół INFORAD.PL

Share this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *